Προκαλούν οι εφοπληστές και τα δημοσιοκαφρικά τσιράκια τους
Από σήμερα τα ξημερώματα οι ναυτεργάτες έχουν ξεκινήσει νέα 48ωρη απεργία για να υπερασπίσουν το δικαίωμά τους στο μπάρκο, ενώ διεκδικούν ικανοποιητικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, μόνιμη σταθερή εργασία, με πλήρη εργασιακά δικαιώματα. Αν τυχόν αναρωτηθείτε γιατί ξέσπασε ήδη –και αναμένετε να ενταθεί- πόλεμος λάσπης ενάντια στους ναυτεργάτες –πρωτοστατούν μέχρι τώρα τα ΜΜΕ που ελέγχει ο Αλαφούζος- ο λόγος είναι απλός. Όλα σχεδόν τα ΜΜΕ έχουν περάσει σε 4-5 επιχειρηματικούς και εφοπλιστικούς ομίλους.
Συγκεκριμένα:
- «Καθημερινή» και Σκάι του εφοπλιστή Αλαφούζου αλλά και του εφοπλιστή Μαρινάκη, ο οποίος βρισκόταν σε συζητήσεις και με τον «Αδέσμευτο» του Δ. Ρίζου
- Ο «Ελεύθερος Τύπος» ανήκε μέχρι πρότινος στον εφοπλιστή Θ. Αγγελόπουλο. Το ίδιο και ο City FM, ο οποίος αγοράστηκε από τον εφοπλιστή Ρέστη, που στο μεταξύ έχει μπει και στην εκδοτική εταιρεία του Πέτρου Κωστόπουλου…
- Από τα «Νέα» και το «Βήμα» του Λαμπράκη περάσαμε πλέον τον όμιλο ΔΟΛ – Ρέστη (εφοπλιστής ο κ. Ρέστης) ο οποίος κατέχει και μεγάλο μέρος του Mega μαζί με τον όμιλο Μπόμπολα.
- Το STAR ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια Βαρδινογιάννη.
- Μέρος του καναλιού ALTER κατέχει και η Marfin του (και) εφοπλιστή Βγενόπουλου.
(Ιός, 24/10/2009) ...>>
Οι ναυτεργάτες είναι αποφασισμένοι να αποκρούσουν την ολομέτωπη επίθεση που έχει εξαπολύσει εναντίων τους το εφοπλιστικό κεφάλαιο, το οποίο για την αύξηση της κερδοφορίας του επιδιώκει πλέον να σαρώσει το σύνολο των ναυτεργατικών δικαιωμάτων.
"Η «εφοπλιστική οικογένεια» είναι ότι πιο αισχρό, βρόμικο και εγκληματικό έχει να επιδείξει η ελληνική πλουτοκρατία. Χωμένοι μέχρι τον λαιμό στο λαθρεμπόριο ναρκωτικών, στην διακίνηση όπλων, στο δουλεμπόριο", γράφαμε σε περασμένη ανάρτησή μας.
Δεν αξίζει τον κόπο να σχολιάσουμε την ανακοίνωση της Ενωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας που υπογράψει ο εφοπλιστής Απ. Βεντούρης και χρεώνει στους ναυτεργάτες «αδικαιολόγητες ενέργειες επιμονής της σε χορήγηση αυξήσεων» ισχυριζόμενος ότι «με τις ενέργειές τους οδηγούν την ακτοπλοΐα στην χρεοκοπία».
Υποτιμάει την νοημοσύνη μας ο κεφαλαιοκράτης και η φάρα που εκπροσωπεί.
Και αντί να κάνουμε εμείς οποιοδήποτε σχολιασμό παραθέτουμε δημοσιεύματα από τον αστικό τύπο που αν μη τι άλλο δείχνουν ότι οι εφοπλιστές με τις κομπίνες του και με την διαχρονικά εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική –φοροαπαλλαγές, επιδοτήσεις- θησαυρίζουν με αστρονομικούς ρυθμούς.
«Τα ιλιγγιώδη ποσά που επενδύουν οι Ελληνες εφοπλιστές σε ναυπηγήσεις πλοίων έχουν αφήσει άναυδους τους ανταγωνιστές τους. Μόνο για τον χρόνο που μας πέρασε υπεγράφησαν συμβόλαια για τη ναυπήγηση συνολικά 556 πλοίων, αξίας 32 δισεκατομμυρίων δολαρίων, συνολικής χωρητικότητας 42,8 εκατομμυρίων τόνων. Πρόκειται για ρεκόρ όλων των εποχών».
Αυτά έγραφε πρόσφατα η φυλλάδα «Πρώτο Θέμα».
Και από την «Καθημερινή» που σήμερα την έπιασε ο πόνος γιατί «από την απεργία των ναυτικών αναμένεται να δημιουργηθούν προβλήματα στα νησιά καθώς ήδη υπάρχουν έντονες διαμαρτυρίες από πολλούς παραγωγούς στην Κρήτη για τα προϊόντα τους»:
«O ελληνικός εφοπλισμός θα χρειαστεί περί τα 52,6 δισ. δολάρια, ώς τα τέλη του 2013, προκειμένου να χρηματοδοτήσει τις παραγγελίες που έχει δρομολογήσει ανέφερε ο επικεφαλής της Petrofin, κ. Τεντ Πετρόπουλος, σε εκδήλωση στα Ποσειδώνια. Την τετραετία 2010-2013, οι ελληνικές παραγγελίες διαμορφώνονται σε 804 πλοία συνολικής χωρητικότητας 74,57 εκατ. τόνων Dwt. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Petrofin το 2010 θα χρειαστούν 8,15 δισ. δολάρια, το 2011 θα απαιτηθούν 12,9 δισ. δολάρια, το 2012 θα χρειασθούν 12,72 δισ. δολάρια και το 2013 περί τα 18,88 δισ. δολάρια. Για το 2010, οι παραγγελίες αφορούν σε 443 πλοία χωρητικότητας 37,6 εκατ. dwt, εκ των οποίων τα 269 είναι φορτηγά με συνολική χωρητικότητα 25,9 εκατ. dwt. Για το 2011 οι παραγγελίες ανέρχονται σε 287 πλοία εκ των οποίων τα 184 φορτηγά και για το 2012 οι παραγγελίες ανέρχονται σε 67 πλοία εκ των οποίων τα 41 είναι φορτηγά».
Και ολοκληρώνουμε με άρθρο από την ιστοσελίδα της «Ναυτεμπορικής» 18//11:
«Εξυπνες επενδύσεις σε πλοία από τους Ελληνες εφοπλιστές
Παραγγέλνει πλοία τύπου kamsarmax και containerhsips σε κινεζικά ναυπηγεία. Αυτό θα μπορoύσε να είναι το «προφίλ» του Ελληνα εφοπλιστή σύμφωνα με τα στοιχεία που αφορούν στις νέες παραγγελίες πλοίων στο δεκάμηνο του 2010 έτσι όπως τις κατέγραψε ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny.
Ο Ελληνας εφοπλιστής για μία ακόμη φορά φαίνεται να οδηγεί τις τάσεις στις νέες παραγγελίες πλοίων με την έμφαση που δίνει σε πλοία που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες (kamsarmax) αλλά και στις προοπτικές του εμπορίου (container).
Στα πλοία χύδην ξηρού φορτίου, τα δεξαμενόπλοια και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εστίασαν το ενδιαφέρον τους οι Ελληνες εφοπλιστές, με τα bulk carriers να αποτελούν το 61,5% των συνολικών παραγγελιών, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny.
Τα δεξαμενόπλοια βρίσκονται στη δεύτερη θέση ενώ η στροφή των Ελλήνων εφοπλιστών στα containerships επιβεβαιώνεται και από τις νέες παραγγελίες που έχουν δοθεί για τον συγκεκριμένο τύπο πλοίων.
Τα ναυπηγεία της Κορέας έχουν μέχρι στιγμής τις περισσότερες παραγγελίες ελληνόκτητων πλοίων (119 πλοία) με τους Κινέζους να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής (108 πλοία). Επίσης τρία πλοία ναυπηγούνται στη Ρουμανία ένα μόλις στην Ιαπωνία και ένα στις Φιλιππίνες.
Σε ό,τι αφορά τα πλοία χύδην ξηρού φορτίου είναι εμφανής επίσης η προτίμηση των Ελλήνων εφοπλιστών στα πλοία τύπου kamsarmax τα οποία διακρίνονται για τη μεγαλύτερη ικανότητα πρόσβασης και σε αβαθή λιμάνια. Από τα 142 bulk carriers τα 71 είναι kamsarmax, ενώ ακολουθούν τα handysizes (25 πλοία), τα capsizes (21 πλοία) και τα supramax (14 πλοία). Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το μεγαλύτερο μέρος των παραγγελιών για bulk carriers έχουν δοθεί στην Κίνα (περίπου 51%).
Οι υπόλοιπες κατηγορίες
Στον τομέα των δεξαμενοπλοίων τα περισσότερα υπό παραγγελία πλοία είναι VLCC (26) και ακολουθούν τα suezmax (21 πλοία). Στην Τρίτη θέση με επτά πλοία βρίσκονται τα panamax.
Σε αντίθεση με τα bulk carriers στα δεξαμενόπλοια οι Ελληνες εφοπλιστές φαίνεται να εμπιστεύονται περισσότερο τους Κορεάτες καθώς τα ναυπηγεία της Κορέας ναυπηγούν τα 48 από τα 70 υπό παραγγελία ελληνόκτητα δεξαμενόπλοια. Τα ναυπηγεία της Κίνας φιλοξενούν ή θα φιλοξενήσουν τις υπόλοιπες παραγγελίες δεξαμενοπλοίων.
Και στα containerships η Κίνα έχει την πρώτη προτίμηση των ελλήνων αφού σε κινεζικά ναυπηγεία δόθηκαν παραγγελίες για 13 από τα 19 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικός όγκος
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny, τα πλοία που έχουν παραγγείλει στη διάρκεια του πρώτου δεκάμηνου του 2010 οι Ελληνες εφοπλιστές, ανέρχονται στα 231 και είναι συνολικής μεταφορικής ικανότητας 25.821.710 dwt».
Βλέπουμε δηλαδή πόσο σοβαρά έπληξε η καπιταλιστική οικονομική κρίση -την οποία επικαλούνται για να μην ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα των ναυτεργατών- τον εφοπλιστικό κλάδο!!!!
Και σαν κατακλείδα παραθέτουμε σχόλιο του Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ που σωστά σημειώνει:
«Ταξικό μίσος, απειλές, ψέμα και τρομοκρατία είναι η απάντηση των εφοπλιστών στο δίκαιο αγώνα των ναυτεργατών, για εργασία και αξιοπρεπείς μισθούς. Ο πρόεδρος της Ενωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας Απ. Βεντούρης, έχοντας τις πλάτες της κυβέρνησης, των ΜΜΕ που ανήκουν σε εφοπλιστές και μεγαλοεπιχειρηματίες, προκαλεί με τις συκοφαντίες που εκτοξεύει κατά της απεργίας των ναυτεργατών και του ΠΑΜΕ.
Οι στυγνοί εκμεταλλευτές, οι μεγάλοι ληστές των επιβατών, οι εκβιαστές των νησιωτών, αυτοί που ευθύνονται για μαζικά εγκλήματα, όπως για παραδείγματα, του ΣΑΜΙΝΑ και του ΔΥΣΤΟΣ, οι πιο ευνοημένοι καπιταλιστές σε κρατικές επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές, που θησαύρισαν και εξακολουθούν να έχουν τεράστια κέρδη, τολμούν να απειλούν με πτώχευση, αν οι ναυτεργάτες δεν υποταχθούν στην καταδίκη να δουλεύουν σε καθεστώς γαλέρας. Αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο των εφοπλιστών, όλων των καπιταλιστών. Για την αποθράσυνσή τους ευθύνονται και οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ - ΝΔ, τα κόμματα που όλα αυτά τα χρόνια πιστά τούς υπηρετούν και οι δυνάμεις τους στο συνδικαλιστικό κίνημα.
Το ΚΚΕ καλεί την εργατική τάξη, τη νεολαία, τις γυναίκες, να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στο δίκαιο αγώνα των ναυτεργατών».
Συγκεκριμένα:
- «Καθημερινή» και Σκάι του εφοπλιστή Αλαφούζου αλλά και του εφοπλιστή Μαρινάκη, ο οποίος βρισκόταν σε συζητήσεις και με τον «Αδέσμευτο» του Δ. Ρίζου
- Ο «Ελεύθερος Τύπος» ανήκε μέχρι πρότινος στον εφοπλιστή Θ. Αγγελόπουλο. Το ίδιο και ο City FM, ο οποίος αγοράστηκε από τον εφοπλιστή Ρέστη, που στο μεταξύ έχει μπει και στην εκδοτική εταιρεία του Πέτρου Κωστόπουλου…
- Από τα «Νέα» και το «Βήμα» του Λαμπράκη περάσαμε πλέον τον όμιλο ΔΟΛ – Ρέστη (εφοπλιστής ο κ. Ρέστης) ο οποίος κατέχει και μεγάλο μέρος του Mega μαζί με τον όμιλο Μπόμπολα.
- Το STAR ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια Βαρδινογιάννη.
- Μέρος του καναλιού ALTER κατέχει και η Marfin του (και) εφοπλιστή Βγενόπουλου.
(Ιός, 24/10/2009) ...>>
Οι ναυτεργάτες είναι αποφασισμένοι να αποκρούσουν την ολομέτωπη επίθεση που έχει εξαπολύσει εναντίων τους το εφοπλιστικό κεφάλαιο, το οποίο για την αύξηση της κερδοφορίας του επιδιώκει πλέον να σαρώσει το σύνολο των ναυτεργατικών δικαιωμάτων.
"Η «εφοπλιστική οικογένεια» είναι ότι πιο αισχρό, βρόμικο και εγκληματικό έχει να επιδείξει η ελληνική πλουτοκρατία. Χωμένοι μέχρι τον λαιμό στο λαθρεμπόριο ναρκωτικών, στην διακίνηση όπλων, στο δουλεμπόριο", γράφαμε σε περασμένη ανάρτησή μας.
Δεν αξίζει τον κόπο να σχολιάσουμε την ανακοίνωση της Ενωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας που υπογράψει ο εφοπλιστής Απ. Βεντούρης και χρεώνει στους ναυτεργάτες «αδικαιολόγητες ενέργειες επιμονής της σε χορήγηση αυξήσεων» ισχυριζόμενος ότι «με τις ενέργειές τους οδηγούν την ακτοπλοΐα στην χρεοκοπία».
Υποτιμάει την νοημοσύνη μας ο κεφαλαιοκράτης και η φάρα που εκπροσωπεί.
Και αντί να κάνουμε εμείς οποιοδήποτε σχολιασμό παραθέτουμε δημοσιεύματα από τον αστικό τύπο που αν μη τι άλλο δείχνουν ότι οι εφοπλιστές με τις κομπίνες του και με την διαχρονικά εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική –φοροαπαλλαγές, επιδοτήσεις- θησαυρίζουν με αστρονομικούς ρυθμούς.
«Τα ιλιγγιώδη ποσά που επενδύουν οι Ελληνες εφοπλιστές σε ναυπηγήσεις πλοίων έχουν αφήσει άναυδους τους ανταγωνιστές τους. Μόνο για τον χρόνο που μας πέρασε υπεγράφησαν συμβόλαια για τη ναυπήγηση συνολικά 556 πλοίων, αξίας 32 δισεκατομμυρίων δολαρίων, συνολικής χωρητικότητας 42,8 εκατομμυρίων τόνων. Πρόκειται για ρεκόρ όλων των εποχών».
Αυτά έγραφε πρόσφατα η φυλλάδα «Πρώτο Θέμα».
Και από την «Καθημερινή» που σήμερα την έπιασε ο πόνος γιατί «από την απεργία των ναυτικών αναμένεται να δημιουργηθούν προβλήματα στα νησιά καθώς ήδη υπάρχουν έντονες διαμαρτυρίες από πολλούς παραγωγούς στην Κρήτη για τα προϊόντα τους»:
«O ελληνικός εφοπλισμός θα χρειαστεί περί τα 52,6 δισ. δολάρια, ώς τα τέλη του 2013, προκειμένου να χρηματοδοτήσει τις παραγγελίες που έχει δρομολογήσει ανέφερε ο επικεφαλής της Petrofin, κ. Τεντ Πετρόπουλος, σε εκδήλωση στα Ποσειδώνια. Την τετραετία 2010-2013, οι ελληνικές παραγγελίες διαμορφώνονται σε 804 πλοία συνολικής χωρητικότητας 74,57 εκατ. τόνων Dwt. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Petrofin το 2010 θα χρειαστούν 8,15 δισ. δολάρια, το 2011 θα απαιτηθούν 12,9 δισ. δολάρια, το 2012 θα χρειασθούν 12,72 δισ. δολάρια και το 2013 περί τα 18,88 δισ. δολάρια. Για το 2010, οι παραγγελίες αφορούν σε 443 πλοία χωρητικότητας 37,6 εκατ. dwt, εκ των οποίων τα 269 είναι φορτηγά με συνολική χωρητικότητα 25,9 εκατ. dwt. Για το 2011 οι παραγγελίες ανέρχονται σε 287 πλοία εκ των οποίων τα 184 φορτηγά και για το 2012 οι παραγγελίες ανέρχονται σε 67 πλοία εκ των οποίων τα 41 είναι φορτηγά».
Και ολοκληρώνουμε με άρθρο από την ιστοσελίδα της «Ναυτεμπορικής» 18//11:
«Εξυπνες επενδύσεις σε πλοία από τους Ελληνες εφοπλιστές
Παραγγέλνει πλοία τύπου kamsarmax και containerhsips σε κινεζικά ναυπηγεία. Αυτό θα μπορoύσε να είναι το «προφίλ» του Ελληνα εφοπλιστή σύμφωνα με τα στοιχεία που αφορούν στις νέες παραγγελίες πλοίων στο δεκάμηνο του 2010 έτσι όπως τις κατέγραψε ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny.
Ο Ελληνας εφοπλιστής για μία ακόμη φορά φαίνεται να οδηγεί τις τάσεις στις νέες παραγγελίες πλοίων με την έμφαση που δίνει σε πλοία που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες (kamsarmax) αλλά και στις προοπτικές του εμπορίου (container).
Στα πλοία χύδην ξηρού φορτίου, τα δεξαμενόπλοια και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εστίασαν το ενδιαφέρον τους οι Ελληνες εφοπλιστές, με τα bulk carriers να αποτελούν το 61,5% των συνολικών παραγγελιών, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny.
Τα δεξαμενόπλοια βρίσκονται στη δεύτερη θέση ενώ η στροφή των Ελλήνων εφοπλιστών στα containerships επιβεβαιώνεται και από τις νέες παραγγελίες που έχουν δοθεί για τον συγκεκριμένο τύπο πλοίων.
Τα ναυπηγεία της Κορέας έχουν μέχρι στιγμής τις περισσότερες παραγγελίες ελληνόκτητων πλοίων (119 πλοία) με τους Κινέζους να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής (108 πλοία). Επίσης τρία πλοία ναυπηγούνται στη Ρουμανία ένα μόλις στην Ιαπωνία και ένα στις Φιλιππίνες.
Σε ό,τι αφορά τα πλοία χύδην ξηρού φορτίου είναι εμφανής επίσης η προτίμηση των Ελλήνων εφοπλιστών στα πλοία τύπου kamsarmax τα οποία διακρίνονται για τη μεγαλύτερη ικανότητα πρόσβασης και σε αβαθή λιμάνια. Από τα 142 bulk carriers τα 71 είναι kamsarmax, ενώ ακολουθούν τα handysizes (25 πλοία), τα capsizes (21 πλοία) και τα supramax (14 πλοία). Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το μεγαλύτερο μέρος των παραγγελιών για bulk carriers έχουν δοθεί στην Κίνα (περίπου 51%).
Οι υπόλοιπες κατηγορίες
Στον τομέα των δεξαμενοπλοίων τα περισσότερα υπό παραγγελία πλοία είναι VLCC (26) και ακολουθούν τα suezmax (21 πλοία). Στην Τρίτη θέση με επτά πλοία βρίσκονται τα panamax.
Σε αντίθεση με τα bulk carriers στα δεξαμενόπλοια οι Ελληνες εφοπλιστές φαίνεται να εμπιστεύονται περισσότερο τους Κορεάτες καθώς τα ναυπηγεία της Κορέας ναυπηγούν τα 48 από τα 70 υπό παραγγελία ελληνόκτητα δεξαμενόπλοια. Τα ναυπηγεία της Κίνας φιλοξενούν ή θα φιλοξενήσουν τις υπόλοιπες παραγγελίες δεξαμενοπλοίων.
Και στα containerships η Κίνα έχει την πρώτη προτίμηση των ελλήνων αφού σε κινεζικά ναυπηγεία δόθηκαν παραγγελίες για 13 από τα 19 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικός όγκος
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny, τα πλοία που έχουν παραγγείλει στη διάρκεια του πρώτου δεκάμηνου του 2010 οι Ελληνες εφοπλιστές, ανέρχονται στα 231 και είναι συνολικής μεταφορικής ικανότητας 25.821.710 dwt».
Βλέπουμε δηλαδή πόσο σοβαρά έπληξε η καπιταλιστική οικονομική κρίση -την οποία επικαλούνται για να μην ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα των ναυτεργατών- τον εφοπλιστικό κλάδο!!!!
Και σαν κατακλείδα παραθέτουμε σχόλιο του Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ που σωστά σημειώνει:
«Ταξικό μίσος, απειλές, ψέμα και τρομοκρατία είναι η απάντηση των εφοπλιστών στο δίκαιο αγώνα των ναυτεργατών, για εργασία και αξιοπρεπείς μισθούς. Ο πρόεδρος της Ενωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας Απ. Βεντούρης, έχοντας τις πλάτες της κυβέρνησης, των ΜΜΕ που ανήκουν σε εφοπλιστές και μεγαλοεπιχειρηματίες, προκαλεί με τις συκοφαντίες που εκτοξεύει κατά της απεργίας των ναυτεργατών και του ΠΑΜΕ.
Οι στυγνοί εκμεταλλευτές, οι μεγάλοι ληστές των επιβατών, οι εκβιαστές των νησιωτών, αυτοί που ευθύνονται για μαζικά εγκλήματα, όπως για παραδείγματα, του ΣΑΜΙΝΑ και του ΔΥΣΤΟΣ, οι πιο ευνοημένοι καπιταλιστές σε κρατικές επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές, που θησαύρισαν και εξακολουθούν να έχουν τεράστια κέρδη, τολμούν να απειλούν με πτώχευση, αν οι ναυτεργάτες δεν υποταχθούν στην καταδίκη να δουλεύουν σε καθεστώς γαλέρας. Αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο των εφοπλιστών, όλων των καπιταλιστών. Για την αποθράσυνσή τους ευθύνονται και οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ - ΝΔ, τα κόμματα που όλα αυτά τα χρόνια πιστά τούς υπηρετούν και οι δυνάμεις τους στο συνδικαλιστικό κίνημα.
Το ΚΚΕ καλεί την εργατική τάξη, τη νεολαία, τις γυναίκες, να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στο δίκαιο αγώνα των ναυτεργατών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου