ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
Προς τον Υπουργό Υποδομών κ. Ρέππα Δημήτριο –
Αρ πρωτ 380 / 12-1-2010
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Επανερχόμενος για μια ακόμα φορά στο θέμα της κακής συγκοινωνίας στην πόλη μας, θέλω να σας ενημερώσω για τις μέχρι τώρα άκαρπες προσπάθειες μας, να διατυπώσω για πολλοστή φορά τα αιτήματα μας και να σας γνωστοποιήσω τις ενέργειες μας:
1.0 Δήμαρχος Καισαριανής Σπύρος Τζόκας, με επιστολή προς τον Υπουργό Κο Λιάπη και τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ στις 2-4-2007 εξέθετε τις σοβαρές ελλείψεις που παρατηρούνται με ευθύνη της Εταιρείας στις λεωφορειακές γραμμές 223 και 224. Σημείωνε ότι η γραμμή 223 έχει ήδη καταστεί γραμμή - φάντασμα και ζητούσε την στελέχωση της, καθώς είναι αυτή που έχει μεγαλύτερες δυνατότητες εξυπηρέτησης των πολιτών, δεδομένου ότι η γραμμή αυτή είναι περισσότερο σύντομη (Καισαριανή - Κάνιγγος) και είναι αυτή που θεωρείται τοπική. Απαιτούσε, επίσης, την αύξηση των λεωφορείων της διαδημοτικής γραμμής 224.
2. Ο ΟΑΣΑ με έγγραφο του απάντησε: α) η γραμμή 223 δεν είναι απαραίτητη για την πόλη μας και συνεπώς καταργείται, β) η συχνότητα προγραμματισμένων δρομολογίων του 224 κατά τις ώρες αιχμής είνα» 8-9 λεπτά!! και γ} ότι από 1-5-2007 η συχνότητα θα είναι 7,5 λεπτά με την προσθήκη ενός οχήματος.
3.Το Δημοτικό Συμβούλιο θεώρησε τις απαντήσεις αυτές άδικες και παραπλανητικές. Άδικες, καθώς η μεγάλη ταλαιπωρία των συμπολιτών μας συνεχίζεται και παραπλανητικές, καθώς η συχνότητα των δρομολογίων πόρω απέχει από αυτή που καταγράφει ο ΟΑΣΑ και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι χρήστες της συγκοινωνίας.
4. Η κατάσταση στη συνέχεια όχι μόνο δεν βελτιώθηκε, αλλά διαρκώς επιδεινώνεται. Η γραμμή 223 καταργήθηκε και τα λεωφορεία της γραμμής 224 μειώθηκαν. Την αγανάκτηση των συμπολιτών μας εισπράττουμε καθημερινά. Η τελευταία επιστολή και παράσταση του Δημάρχου ήταν τον προηγούμενο Ιούνιο 2009 και η απάντηση του ΟΑΣΑ ήταν η ίδια που προαναφέρθηκε, χωρίς διαφοροποιήσεις.
5. Προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο λαός της Καισαριανής, ο οποίος χρόνια ταλαιπωρείται, το Δημοτικό Συμβούλιο της Καισαριανής έχουν διατυπώσει συγκεκριμένες προτάσεις.
Η επαναφορά και ενίσχυση της γραμμής 223 κρίνεται απαραίτητη, γιατί οι περισσότερες μετακινήσεις των κατοίκων της Καισαριανής είναι προς το κέντρο και όχι προς το Πολύγωνο, το οποίο εξυπηρετεί η γραμμή 224. Συγκεκριμένα προτείνονται περισσότερα δρομολόγια για τη λεωφορειακή γραμμή 223 (Καισαριανή Κάνιγγος), όπως αυτά της γραμμής 224, δηλαδή η συχνότητα των δρομολογίων να μειωθεί στα 5 λεπτά, μέσος χρόνος για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, και τα οχήματα να αυξηθούν, ώστε να καλύπτουν τον παραπάνω χρόνο. Επίσης προτείνεται να θεσπιστεί λεωφορειακή γραμμή, που να συνδέει τους Δήμους Ζωγράφου, Καισαριανής και Βύρωνα και η οποία να ακολουθεί τη διαδρομή της υφιστάμενης γραμμής 214 (Ακαδημία-Ζωοδόχος Πηγή) στο τμήμα από την είσοδο της στη Φορμίωνος έως το τέρμα (Ζωοδόχος Πηγή). Η ίδρυση μιας τέτοιας γραμμής είναι αναγκαία, γιατί η επικοινωνία μεταξύ αυτών των γειτονικών Δήμων γίνεται είτε μέσω του κέντρου της Αθήνας, είτε χρησιμοποιώντας την γραμμή 140, η οποία όμως έχει ένα δρομολόγιο κάθε 30'και διέρχεται από οδούς όπως η Φιλολάου, η Υμηττού και η Ούλωφ Πάλμε και όχι από κεντρικούς δρόμους των Δήμων αυτών.
Επειδή όλες οι μέχρι τώρα προσπάθειες μας έχουν πέσει στο κενό και η ταλαιπωρία των συμπολιτών μας συνεχίζεται και δυστυχώς επιδεινώνεται είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε σε δυναμικές λύσεις, ώστε να ακουσθούμε.
Συγκεκριμένα την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010 ο Δήμαρχος και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου θα εμποδίσουν τους επιβάτες να πληρώσουν εισιτήριο σε ένδειξη διαμαρτυρίας νια την αδιαφορία της πολιτείας σε ένα μείζον θέμα ποιότητας ζωής. Η ίδια κίνηση θα επαναλαμβάνεται καθημερινά μέχρι να εισακουσθούμε και να σταματήσει η ταλαιπωρία των συμπολιτών μας.
Ελπίζουμε ότι θα αποδεχθεί η κυβέρνηση το δίκαιο αίτημα μας που αφορά τον κόσμο της εργασίας της πόλης μας και δεν θα χρειαστούν οι παραπάνω κινήσεις. Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου