Σελίδες

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

25 Μαρτίου , μέρα για χαρτζιλίκωμα.. ( ΕΕΤΤ - ΕΣΡ καλο σας υπνο)


Οι αστέρες της δημοσιογραφίας, το ντουέτο ο 'αριστερός" & ο "δεξιός" - ο "ριζοσπάστης" & ο "συντηρητικός" παίρνουν άριστα στις εξετάσεις στο νέο τους αφεντικό. Βρήκαν την ευκαιρία , για κονόμα με το αιώνιο ερώτημα :  ΝΑΙ η ΟΧι στις παρελάσεις ?
Αλλά για εκφέρει γνώμη το φιλοθέαμον κοινόν πρέπει να στείλει μήνυμα SMS στο 54660. Και όχι με απλή χρέωση αλλά με 0.30€/SMS. (με άλλα λόγια πληρώστε για να ψηφίσετε..) Πρόκειται δηλαδή για υπηρεσίες μεριζόμενου κόστους όπου μέρος των κερδών αποδίδονται στο κανάλι . Και σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύουν ΠΟΛΥ  συγκεκριμένοι νόμοι τόσο από την ΕΕΤΤ όσο και απο το ΕΣΡ. Δηλαδή είναι Υποχρεωτική η σαφής αναγραφή της χρέωσης σταθερά και με ισομεγέθη γράμματα με το διαφημιζόμενο νούμερο υψηλής χρέωσης. Και το ΕΣΡ έχει ρίξει ένα σωρό καμπάνες για το θέμα αυτό, αλλά οι νόμοι δεν ισχύουν  για το Αλαφουζοκάναλο (καθ ότι και οικολογικό) 

Συγκεκριμένα >>
------------------------
[Αριθμ. 451/10 (8)
Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης
Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ (ΕΕΤΤ)
..Στην περίπτωση τηλεοπτικής ή πολυμεσικής διαφήμισης πρέπει το ύψος της χρέωσης να αναγράφεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στα ανωτέρω, καθ’ όλη την χρονική διάρκεια της διαφήμισης σταθερά και όχι με κυλιόμενη λεζάντα (trailer).
7. Για την εκπλήρωση του ως άνω όρου, ορίζεται ότι τα στοιχεία περιεχομένου και τιμολόγησης των ΥΠΠ πρέπει κατά τη διαφήμισή τους να είναι ευανάγνωστα, εμφανή, οριζόντια και να παρουσιάζονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην απαιτείται αποκρυπτογραφική εξέτασή τους.
8. Ο Πάροχος ΥΠΠ αναφέρει σε κάθε προωθητικό υλικό, ευκρινώς, την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοι νωνίας του Παρόχου ΥΠΠ, ώστε να παρέχεται η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας των Τελικών Χρηστών μεαυτόν. Πιο συγκεκριμένα:
α) Κατά την προώθηση των ΥΠΠ μέσω των ηλεκτρονικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) (π.χ. τηλεόραση, ραδιόφωνο, SMS), μη συμπεριλαμβανομένου του διαδικτύου, η ταυτότητα του Παρόχου αποτελείται από την επωνυμία της επιχείρησης ή το διακριτικό τίτλο αυτής και τα στοιχεία της επικοινωνίας περιλαμβάνουν τουλάχιστον τη γραμμή βοηθείας/παραπόνων (HELP LINE) όχι πρόσθετης χρέωσης, όπως ορίζεται στην παράγραφο 4 του παρόντος άρθρου....]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ela re proi itan .. sou leei pios tha mas dei tora ..?

Ανώνυμος είπε...

Το σοβαρό πάντως είναι ότι ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να γράφουν την χρέωση με κατι γράμματα ψειρες , ενω από ότι διαβασμα στο νόμο λέει ότι τα γράμματα με την χρέωση πρέπει να έχουν το ίδιο μέγεθος με το νούμερο που διαφημίζεται