Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2009

Τσακώθηκαν οι «Νοικοκυραίοι» και βγήκαν τα άπλυτα στην φόρα.. κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια

o βήχας και έρωτας δεν κρύβονται..
ΠΟΙΟΙ ΚΑΡΦΩΣΑΝ για το ΣΠΙΤΙ και τις καταθέσεις ΣΤΗΝ ΟΡΟΥΓΟΥΑΗ ?
Ηταν 1996 -1997 όταν ακόμα οι Αμερικανικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών ελπίζαν ότι τελικά θα "τσιμπήσουν" και αυτές το κατι τις τους από τον ΟΤΕ. Ειχαν ερθει στην Ελλάδα επιτελεία.. άνοιγαν γραφεία, μοιραζαν χαμόγελα πλαι πλαι με τον Αμερικανό πρεσβευτή.. ελπίζοντας ότι μετα το στραπάτσο της προμήθειας των SDH συστημάτων & οπτικών ινών παλαιότερα, αυτή την φορά κάτι θα πάρουν. Ματαίως όμως, το παιχνίδι ειχε μοιραστει μευταξύ SIEMENS και Παιανίας. Ηταν η εποχή που η κ. Αριστέα Μπουγάτσου "άριστα πληροφορημένη" πάντα από "έγκυρες!!" πηγές προσπαθούσε να πείσει ότι έχουμε συμφέρον να προμηθευτούμε και από άλλους μη κλασικούς προμηθευτές, από την άλλη άκρη του Ατλαντικού ώστε να σπάσει το Ευρωπαικό μονοπώλιο στην Ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών......
Οι κορυφαίες συναλλαγές που έγιναν υπήρξαν οι εξής:
H σύμβαση 8002 για την ψηφιοποίηση του δικτύου του ΟΤΕ (ΟΤΕ 1)
Υπογράφτηκε τον Δεκέμβριο του 1997, επί υπουργίας Τάσου Μαντέλη. Ο υπουργός Μεταφορών είχε διατελέσει πρόεδρός του, τον καιρό – μάλιστα – που τα ηνία κρατούσε ο Θεοφάνης Τόμπρας. Επανήλθε μια δεκαετία και κάτι αργότερα, για να συνεχίσει το έργο που έμεινε ημιτελές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας, στην περίπτωση της εν λόγω προγραμματικής συμφωνίας για τις ψηφιακές παροχές, η προμήθεια ανήλθε στα 12,8 δισ. δραχμές, τη στιγμή που το ντιλ συνολικά ήταν ύψους 160 δισ. δραχμών.
Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης (ΟΤΕ 2)
Με διευθύνοντα σύμβουλο στον ΟΤΕ τον Παναγή Βουρλούμη και με επικεφαλής στο υπουργείο Μεταφορών τον Μιχάλη Λιάπη, τον Δεκέμβρη του 2004, η Siemens και ο ΟΤΕ αναθερμαίνουν τον έρωτά τους. Η ανάθεση θεωρήθηκε χαρακτηριστικά –παραδοσιακά… – προνομιακή. Η προμήθεια ανήλθε στα 18 εκατομμύρια ευρώ.
Προγραμματική συμφωνία με τον ΗΣΑΠ για την κατασκευή 120 συρμών
Υπογράφτηκε κι αυτή τον Δεκέμβρη του 1997. Η εγρήγορση της κυβέρνησης ήταν εν μέρει δικαιολογημένη, δεδομένου ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είχε θέσει χρονικά όρια για τις υπογραφές αυτών των συμφωνιών κι ο Κώστας Σημίτης επιδείκνυε πάντα αξιοσημείωτη προσαρμοστικότητα σε ό,τι ευρωπαϊκό. Πλην όμως, τα όρια (τέλος του 2007) ήταν αρκετά ανοιχτά και το 1997 ήταν ακόμα πολύ νωρίς για να είναι αργά. Ο υπουργός Μαντέλης, ωστόσο, ήταν παιδί φρονίμων και ήθελε να μαγειρέψει τους συρμούς Siemens πριν πεινάσει.
Προγραμματική συμφωνία Siemens - ΟΣΕ για την κατασκευή 20 προαστιακών τρένων, 24 ηλεκτραμαξών και 185 επιβατικών βαγονιών (ΟΣΕ 1)
Μια πολύ αμφιλεγόμενη «εσπευσμένη» συμφωνία του Δεκέμβρη του 1997, στην οποία – όπως και στην προηγούμενη (ΗΣΑΠ) – ενεπλάκησαν και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Ένα μέρος του έργου το ανέλαβαν τα Ναυπηγεία από κοινού με τη Siemens – η οποία είχε αναλάβει ρόλο project manager. Τα αποτελέσματα ήταν τραγικά. Η αρχική δέσμευση για την κατασκευή του τροχαίου υλικού στην Ελλάδα, η οποία εξυπηρετούσε τις ανάγκες διατήρησης των θέσεων εργασίας στον Σκαραμαγκά, δεν τηρήθηκε από τους γερμανούς. Το χρονοδιάγραμμα καταρρίφθηκε κι αυτό. Για να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις στις σχετικές ρήτρες, έπεσε επιπλέον παραδάκι, ενώ τα μέλη της Κοινοπραξίας (Σκαραμαγκάς - Siemens) έριζαν άγρια περί των ευθυνών. Τελικά, η έκρυθμη κατάσταση, ο «καθαρισμός του τοπίου» από τους γερμανούς και η τελική ηττοπαθής ανάληψη των ευθυνών από το ελληνικό Δημόσιο συνέβαλε κατά πολλούς και στην αγορά των ναυπηγείων το 2001 από την επίσης γερμανική HDW Ferrostahl. Η προμήθεια γι’ αυτήν τη συμφωνία ανέρχεται στα 620 εκατομμύρια ευρώ.
---------------------------
Οι Αμερικανοί παίξαν και χάσαν τελικά. Δεν κατόρθωσαν να μπουν στον ΟΤΕ εκείνη την εποχή. Αλλά τους την φύλαξαν. Η πάντα "άριστα" και "έγκυρα" πληροφορημένη πάντα κ Αριστέα Μπουγάτσου με την κατάλληλη συνδρομή της Γερμανικής δικαιοσύνης ( η οποία ενήργησε ταχιστα με την συνδρομή της ίδιας της SIEMENS η οποία απειλήθηκε να απελαθεί από το χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης) επαναφέρει το ζήτημα της "ξεχασμένης " υπόθεσης του 1997 . Ο κ Σκαρπέλης πρωταγωνιστής της εποχής καλέιται να πληρώσει , μετά από μιά θυελώδη καριέρα από διάφορα πόστα. Ο Σωκράτης που ειχε ήδη αποχωρήσει από το παιχνίδι για άλλες παραλίες από καιρό ..μάλλον συγχωρήθηκε (έτσι ξεχάστηκαν και εκείνες οι "παιδικές αταξίες" περι ΣΤΑΖΙ....)

Μα καλά .. δεν αναρωτήθηκε καμμιά δημοσιογραφάρα.. το σπίτι του Καραβέλα στην Ουραγουαη πως το εντόπισαν. Πως ήξερε η Ουρουγουάη για τον Καραβέλα? Σιγά μη τον εντόπισε ο υπάλληλος της πρεσβείας μας.... (τα σαίνια εκεί της κυβέρνησης της ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗΣ έχουν την συνήθεια να ενημερώνουν τις πρεσβείες ... αν κάποιος τύχει και αγοράσει ακριβό σπίτι?) . Τι συνέβη στην ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ ? ΠΟΙΟΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΙΣ ΕΚΕΙ ΑΡΧΕΣ ? Νομίζω ότι δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς ότι τους την είχανε στημένη. Τωρα που δεν μπορουν να πάρουν τις προμηθειες του (Γερμανικου πλέον) ΟΤΕ .. οι χαμένοι του τότε διαγωνισμού τουλάχιστον πέρνουν το "αίμα" τους πίσω. Καρφωτή η δουλιά .. και όπως πάντα ΄"πλήρως και έγκυρα" ενήμερη η κ Μπουγάτσου από πρωτο χέρι.

τώρα χτυπάνε το σαμάρι για να ακούσει ο Γαιδαρος ... μέθοδοι μαφίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: