Σελίδες

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Προεδρευομένη κληρονομική Δημοκρατία .. ( η νέα ελληνική εφεύρεση..)

Κληρονομικώ δικαιώματι

Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010 ·
«Η αστική τάξη της Ελλάδας πάντα προσδοκούσε να παίζει το ρόλο του μεσάζοντα, του αντιπροσώπου και υπεργολάβου του διεθνούς κεφαλαίου. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο σήμερα, που οδηγείται να ξεπουλάει ακόμη κι αυτήν τη γη, τον αέρα και τη θάλασσα, με την ελπίδα να αναλάβει από Κινέζους ή εμίρηδες την κατασκευή ενός λιμανιού ή ενός καζίνο. Γι’ αυτό σύμπασα η μεγαλοαστική τάξη χαιρετίζει τις πρωτοβουλίες Γ. Παπανδρέου ελπίζοντας να… γλείψει ένα ξεροκόκκαλο», γράφαμε σε περασμένη ανάρτησή μας.

Σ’ αυτή την κατεύθυνση και με αφορμή το δημοσίευμα της φυλλάδας του Τριανταφυλλόπουλου να γράψουμε για την προκλητική συμπεριφορά του Ν. Παπανδρέου που ενώ δεν έχει κανένα κυβερνητικό πόστο, Κληρονομικώ δικαιώματι όποια πέτρα και να σηκώσεις (ειδικά όταν έχουν σχέση με ξεπουλήματα δημόσιας περιουσίας και λουμπινιάρικες «επενδύσεις») από κάτω θα τον βρεις.

Να θυμίσουμε ότι όταν ρωτήθηκε ο αδελφός του πρωθυπουργού, με ποια ιδιότητα συνόδεψε στο Αμπου Ντάμπι την Λούκα Κατσέλη και τον Χ. Παμπούκη για να έχει συνομιλίες με εμίρηδες για την συμφωνία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, το ξεπούλημα τους δηλαδή έδωσε την εξής αφοπλιστική απάντηση:

«Ακόμη και τούμπες είμαι πρόθυμος να κάνω προκειμένου να βοηθήσω την πατρίδα μου.Θέτω το επώνυμό μου στην υπηρεσία της χώρας. Εγώ δεν κλείνω συμφωνίες. Λέω απλώς στους Αραβες να έρθουν στην Ελλάδα να επενδύσουν».



Ενώ πρόσφατα όταν το πρόσωπο του Πρίγκιπος Νικολάου των Παπανδρέου δέχτηκε αιχμηρά δημοσιεύματα απέστειλε επιστολή στην οποία έγραφε:
«Δηλώνω για μία ακόμη φορά ότι η παρουσία μου, άτυπη μεν, αλλά ουσιαστική σαν όνομα, θεωρώ ότι είναι επιβεβλημένη και ως καθήκον μου, και μάλιστα σε μια τόσο δύσκολη οικονομική περίοδο. Είμαι βέβαιος ότι κάθε πολίτης θα ήταν πρόθυμος να κάνει το ίδιο, εντός και εκτός της χώρας μας, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για διεθνείς επενδυτικές ευκαιρίες. Αλλωστε, με τον ίδιο τρόπο ενεργούσα και επί εποχής Ανδρέα Παπανδρέου σε παρόμοιες εθνικές προκλήσεις».

Δεν είμαστε καθόλου καλά με την … δυναστεία Παπανδρέου. Ακου «Θέτω το επώνυμό μου στην υπηρεσία της χώρας» και «η παρουσία μου, άτυπη μεν, αλλά ουσιαστική σαν όνομα» … 
--------------------------------
να δούμε πότε  θα απαλλαγούμε από τους βλάκες .. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: